Дешево, масштабно і якісно. У ЗМІ назвали 5 фактів про дороги "Великого будівництва"

Економіка

Національна програма “Велике будівництво” допомагає “зшивати” Україну якісними дорогами, пише “Ділова столиця”. 

Видання перерахувало 5 фактів про програму. Так, програма дозволила побити рекорд по кілометражу створених доріг за рік і оновити майже 10% всіх маршрутів в країні. Вже відремонтовано та побудовано 3 900 км, в планах до кінця року довести цю цифру до 4 200 км. 

“У незалежній Україні це найбільша кількість відремонтованих за рік кілометрів доріг. Для порівняння в 2015 році побудували і відремонтували 331 км доріг, в 2019 році – 847 км”, – зазначає видання.

При цьому дороги стали обходитись державі дешевше. У порівнянні з минулим роком, середня вартість робіт на 1 км дороги стала дешевшою на 4,5 млн грн. 

За словами видання, стратегії дорожніх робіт в цьому році торкнулися значні зміни. Напрямки тепер реконструюються і ремонтуються не за розрізненими частинами в 5 км кожна, а за цільними маршрутами в сотні кілометрів.

В цьому році було зроблено, наприклад, 216,5 км дороги Київ – Харків – Довжанський, 136 км дороги Мукачево – Івано-Франківськ – Львів без поділу на відрізки. 

Дороги тепер створюються у всіх областях, навіть тих, які довгий час ігнорувалися владою. “У 2020 році ми змінили підходи, і ми дійсно зшиваємо Україну. У Луганській області, зокрема в її регіонах, прилеглих до ОРДЛО, вже відремонтували 197 км автодоріг. Зараз в роботі ще 127 км. На Закарпатті відремонтовано 370 км доріг. Дороги зараз оновлюються у всій країні”, – передає видання слова народного депутата, голови міжфракційного об'єднання “За Велике будівництво” Олени Шуляк.

Соцопитування показують: переважна більшість українців підтримує реалізацію програми. “Як показали результати соціологічного дослідження КМІС, абсолютна більшість українців – 89,8% – підтримують державні інвестиції в розвиток інфраструктури (будівництво/ремонт доріг, мостів, транспортних розв'язок, дитсадків, шкіл, лікарень, поліклінік, спортмайданчиків, стадіонів)”, – повідомляє ЗМІ.

Видання додало, що в цьому році “Велике будівництво” вже зробило неабиякий вплив на українську економіку, зокрема врятувало країну від серйозного падіння ВВП. “Позитивна віддача від інвестицій в дорожнє будівництво за 2020 р. зберігатиметься 10-15 років, що може бути компенсатором нарощування антикризових держвидатків і стимулом економічного зростання”, – підсумовує ЗМІ. 

Нагадаємо, раніше економісти підрахували, що без “Великого будівництва” ВВП України в цьому році міг би впасти на 11%.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *